Sunday, March 14, 2010

tuDuhla Ape Sjer...

"aper ko ingt aku puas ati???"  rsa cm nie yg aku nk ktakan....
tp biler aku pkir blik....mungkin die xkn fhm...
isi hati aku....xkn fhm ngn aper yg aku tulis....

biarla...die or ssaper sajer leh mnuduh aku yg bukan2...
aku xminta ade org yg fhm aku....ckup hnya family aku yg fhm aku...
aku blum jmpa org yg btul2 leh fhm aku....
if aku jmpa pn...die da jd milik org...
n mayb die tlalu sempurna utk aku...

aku mnulis kt blog nie...sb aku xkn dpt luahkn pd si die...
pd si die....mungkin awk leh tduh per jer yg awk nk...
awk leh kta sy puas ati or aper pn....
aku terima....dr dlu smpai skrg...awk hnya tgk driku...
tnpa mmahami...aper yg aku ktakn...aper yg aku luahkn...
aku redha...

p/s: aku hnya ingin ssorg yg leh fhami dri aku...yg leh mnerima baik buruk aku....yg leh myempurnakn idup aku....aku xcari wanita yg sempurna..kerana driku sndri xssempurna mner...pd si die...aku sntiiasa disisi mu...wlaupn ko xkn pnah nkkn driku lg...sbagai sorg yg pnah myayangi drimu...aku pasrah n redha...andai kite xde jodoh..aku doakn yg terbaik utk drimu....

No comments:

Post a Comment