Sunday, March 21, 2010

konklusi.....

pe korg rsa kalo kerja2 korg ditiru???
rsa cm nk terajang jer kn org tu....(tu akula, kalo korg xtwla)..
pastu wat muka xbsalah...n xhbis2 nk budget good2...
g matila org cmtu...
**********
arini...aktiviti aku cma bnyk dhbiskn dipdg futsal and tilam...
dr pg smpai tgh hari kt pdg futsal...n kpenatan trus...
byangknla kalo satu hari xtdo...ttibe esoknya kne men game futsal...
cm giler aku...
**********
arini...aku col die....aku hepi sgt dgr sore die...
tp xtwla die...aku hepi sgt dpt ckp ngn die...
tp.....ntahla...adakh mimpi aku leh jd knyataan...
aper2 pn...ckupla...aku hepi even hnya dpt dgr sore die jer....
xleh nk mharapkn lbih...
**********
life aku skrg bnyk sgt t'uji....dgn prangai ssorg yg cm celaka...
budget good2...ngn ksihatan mak aku....
sgala2 mnjadikn aku smakin takut utk mhadapi msa dpn...
ke-1...aku tkut khilagn insan yg aku syg...
ke-2..aku tkut aku mnjadi pnas baran terlampau...
aku perlu kuat utk tahan pnas baran aku....
aku kne kuat utk trus bersabar....
aku xnk tgn aku bergelumang ngn drah....

No comments:

Post a Comment