Thursday, March 4, 2010

KePuTusAn.......

siape sangka...
wanita yg pernah aku cintai...muncul kmbali dlm idup ini...
tp aku xpasti sma ada die lyk utk mnerima pluang kedua atau x....
dlm idup ini manusia mmg akn mlakukan kesilapan...
tapi spe yg mnntukn sma ada die lyk utk menerima pluang kdua atau x....
......................................................................

aku buntu....
aku hnya inginkn "die" sorg...bkn si die dr msa silam...
aku akn mnanti "die"...
wlaupn aku tw yg driku xmungkin akn mmiliki "die"...

ttg si die dr msa silam...maaf...
aku xkn skali2 menduakn "die"...
aku xkn hncurkn kpercayaan "die"...
aku akn setia mnanti "die"....
aku akn cuba utk trus memahami "die"...
slagi "die" xdpt aku miliki....
aku akn kekal as sorg yg single...

p/s: aku akn tetap menunggu...mnanti...walaupn itu satu pnyeksaan...kerana hanya drimu yg aku mahu....

No comments:

Post a Comment