Monday, March 22, 2010

lost sumwhere...n need to restart..

i lost her...aku kalah dlm peperangn menawan hati die...
its okla..pmpn yg baik utk laki bek....
n aku nie???aperla sgt kalo nk dbndingkn ngn pmpn yg almost perfect cm 'die'..

bnda yg berlaku skrg...cm aku da nmpk awal2..
tp aku still nk mlawan everything....
mmg lumrah aku ska mlawan sgala ketentuan...
wlaupn aku tw aku akn kalah...

aku tw...aku leh hadapi msa skrg nie...
cm aku da jangka...aku akn hepi hnya utk smentara...
sgala2 yg berlaku cm aku sndri yg rancang...coz aku da tw ksudahannya..
but...ape2 pn...hidup aku ngn die xsma...
hidup aku akn terus berjln...berjln utk mencari ketenangn...kedamaian...
n mayb kebahgiaan...

pesanan utk die:
be hepi....n enjoy ur new life...
hope awk akn sntiasa tsnyum lpas nie...
n sy akn sntiasa ade.....bile2 msa jer...
coz...wlaupn sy da ilang awk...awk ttap kwn sy...

No comments:

Post a Comment