Thursday, March 11, 2010

L@ra....

dalam seribu tahun pn, xpnah akn terlintas dlm idup aku....
org yg aku pnah syg akn terlintas dlm idup aku....
kalo dlu...aku xnk mgulangi kesilapan yg dlu...
tp skrg....aku keliru...

ape yg aku cari??makin aku cari...aku makin ilang....
..................................................................................

aku semakin benci driku...aku xska dri aku skrg...
brape rmai yg tw ttg dri aku???xde saper...
aku da pnat utk jd ssorg utk org len...
tp jwpnnya....hati aku terseksa....
semakin ari...aku makin sakit...
aku makin ilang....aku xknal dri aku...
...................................................................................

utk org yg berkenaan....aku hrpkn yg terbaik utk mereka...
diri aku hnya la satu persinggahan....
utk mgubat hatimu yg duka....kcewa sbb laki...
aku hnya la....peneman idupmu dkala drimu ber duka...
sekarang...aku akn angkt kaki dr idupmu....
.....................................................................................

utk mak....thanx sbb slalu support diri wan..
wan terhutng budi ngn mak....
andai wan ade duit...wan akn hbiskn smua duit tu...
utk kesihatan mak....
wan minta maaf....
wan cma berharap mak akn melawan sakit mak...
....................................................................................

No comments:

Post a Comment