Saturday, January 30, 2010

X pUaS HaTi...

org de ckp....pmpn baik akn jmpa laki baik...
tp...nape ade pmpn baik n dpt laki "baik"...
"baik"= ska bpura2, xmhargai bile da dpt, wat si dia sedih, mgatal...

aku bkn nk mgata laki...coz aku pn laki...
tp nape dorg wat bnda tu kpd pmpn yg btul2 trust dorg??
nape dorg dpt pluang yg cmtu tp xhargai??
aku xpnah dpt pmpn yg akn trust aku...yg fhm aku...
tp korg??da dpt.. leh plak g mgatal ngn pmpn len..
bkn nk ckp aku nie baik..tp.....ntahla...
korg fikirla...aku ckp nie pn utk aku n kaum2 adam

perkataan baik pd aku merupakan satu beban...
aku ska lari dr perkataan tu...aku ska mnjadi kontra dr family aku..
sbb org slalu nk sma kn aku ngn family aku...
aku adalh aku....

tp jgn plak nk budget konon baik...tp perangai cm taik..
smyg xtinggal tp perangai cm sial....
wat malu agama je...
n kalo ade xska luahkn ngn cra yg baik..
bkn xleh nk bincg...then bile bncg jgn sibuk fokus kt slah org len..
sedar2la salah sndri jgak..jgn smpai nk kne sindir..
nie mnyalak cm anjing...sbbkn mnyalak cm anjing tula...
ttibe leh gado..ble ajk bncg...xnk...

maafla kalo ade terasa...coz perangai cm anjing nie..mmg aku jmpa..
kalo anjing tu lg bgus dr aku xpe...nie sibuk nk mnyalak nk ckp mmber die bgus..
tlgla...tuan pnya bdn yg bgus xnyalak...anjing plak nk nyalak...
kalo aku xfkir aku nie pnah jd kwn anjing nie...da lama da aku tetak...
sabar jela yg jd pnghalang aku dr tetak org nie...

No comments:

Post a Comment