Wednesday, January 20, 2010

kAcA N pErMaTa...

kedua2nya klihatan jernih..namun mmpunyai nilai yg jauh bbeza...
tula dunia..slama nie aku sntiasa mjumpai kaca...
naper ade org yg da jmpa permata tp xreti nk hargai??

aku merasakn bgitu ssah utk mdptkn permata...
andai aku mperoleh permata tu...akn aku hargai n jga ia...
aku ngaku bhawa aku nie tidakla layak sbnarnya utk mperoleh permata yg cantik...

tp andai aku mperoleh permata yg aku idamkn nie...
aku akn jga ia sbaik mungkin n xkn skali2 aku mpersiakn permata ini...
aku sdg mnanti permata...permata yg bgitu indah pd pndgn aku...

aku hnya mmpu mlihat n mjaga permata itu dr jauh shja....
ingin skali aku pgang permata tu...n berikn sgala perlindungn kpdnya...
spaya xde prg yg boleh mrampas permata ksygn aku itu....

p/s: hargaila wanita yg setia pd anda....nescaya wanita itu akn mjadi pneman idup anda yg pling setia...

No comments:

Post a Comment