Wednesday, January 20, 2010

HiLaNg sORe + GiLeR!!!!

pas abis jer aku chat td dlm pkl 10 lbih....
aku siap2kn kjer aku...n mmber aku col...
ajk g karaoke...
giler sakit tekak aku...sbb smlm minum ais bnyk sgt...

tp lyn jerla...coz kpala aku pn da burst....xtw nk pkir per lg..
aku+mmber aku = 8org smua...
karaoke 2jam...tp mmg giler...

1st aku da bwa lagu tarik...TEGUH(Search)...nk tcekik tekak aku...
2nd bwa lagu LAGU UNTUKMU(Meet Uncle Hussein)...sampai mjerit2 mmber2 aku mlayan lgu nie..
aku plak sore da xde...ilang waktu bwa lgu TEGUH...tp aku gagahkn jgak...
nyanyila...sampai aku kpenatan...
3rd lgu GENERASIKU(OaG)..yg nie plak..aku n mmber2 nyanyi sambil bjoget2...
nek semput masing2...

ape pn...aku ilangkn tensen aku...
ermmm...arini pkl 2ptg aku kne wat eksperimen...
hrp2la..PSM aku cpat siap...sbb aku kne intepret data eksperimen...
n wat conclusion based from da eksperimen...

karaoke arini ok.....tp otak n hati aku xde kt tmpt karaoke...
aku risaukn ssorg...
ssorg yg pnting dlm idup aku....tsgt2 pnting....

No comments:

Post a Comment