Thursday, January 14, 2010

diari 2009

giler siyes lma aku xmnulis nie...
rsa cm ssah giler xde internet...okla...kite pndekkn citer n kite g agenda utama...
nie adela diari aku slama aku xdpt nk online....

29/11/2009

aku ngn bdak2 course NDT yg tpilih telah g ke agensi nuklear utk mhadiri satu kursus...kitorg gerak rmai2...
so kitorg gerak dr mlaka n bhnti kt seremban sbb nk tggu minah sorg yg nk follow kitorg g sna...
so pnya bjam tggu minah nie...wat sakit hati jer..

biler minah nie sampai...nma die izzati...drive sorg2...so die minta aku teman...so aku temanla die...
utk pgetahuanla...izzati nie rmai yg nkkn die...tp aku tkecuali...
smpai kt bangi,,kitorg g cri tempat pginapan...odw nk g tmpat pginapan...ntah apela malang aritu...kete yg minah nie bwa blanggar ngn kambing itam...mnggelupur kambing tu...
aku plak da sound kt die..."i know what u did last raya"...

30/11/2009

kursus aku bmula...adoi...tsgtla cuak biler die kta xrmai org yg lulus utk test NDT...
utk pngetahuan test yg kitorg amik nie...test NDT level 2...utk surface method...
kitorg da blaja da dlu waktu dlm kelas....so kitorg ingt senangla..sma cm kitorg blaja..
rupanya lg ssah....adoi..tensen aku....tp praktikal senang jer...

04/12/2009

mlm hari kitorg bjln2 kt putrajaya....tp last2 sesat...so aku cntact ex aku...minta tlg die...
sbnarnya aku takut nk cntact die sbb aku still ade krisis...tp cntact jerla...
biler jmpa ex aku...aku minta die jelaskn everything kt aku....
mmber2 aku plak amik gmbr xingt aku...siol jer..
aku minta ex aku jelaskn naper die break ngn aku...tp xde jwpn pn dr die...
tp xperla...dlm tpakse..aku pasrah...
bak kta org....kalo ade jdoh ade...xde..redha n doakn yg tbaik utk die...
life must go on...so...move on....

05/12/2009

aku jmpa ngn sumone yg aku admire...tp antra aku ngn die xlbih dr sorg kwn...
tp mmber2 aku plak kta aku nie playboy...siol jer...
budget mka aku nie muka market ker??
so kitorg lpak n tgk wyg...n try to know her better...
tp hati die still tluka...so aku cba nk hepikn hati die...n jga perasaan die...

06/12/2009

aku ngn mmber2 aku lpak lg kt alamanda...kali nie tgk wyg...
hahaha....habis duit aku lyn mmber2 aku nie...mmanjang enjoy jer....
tp okla...hav fun....tp aku plak xfun...

17/12/2009

aku ade test praktikal....giler cuak...tp everything go smoothly...tu la aktiviti aku spnjg hujung bulan 12....bnyk enjoy dr blaja....heheheh...
pastu aku balik umah n tlg mak aku kt umah...wat garaj kete...n jd drebar mak aku..

28/12/2009

blik kt mlaka....utk semester baru...tensen aku...cuti seminggu jer....

No comments:

Post a Comment