Wednesday, February 3, 2010

tribology n test...

tribology....psm aku...xsiap lg...xmulakn pn lg..
adoiii...time aku nk wat eksperimenla..
mesin 4 ball tester rosak...cmner aku nk proceed ngn analysis aku..

giler tulla...
antara analysis yg aku kne wat:
1.kaitan antra beban
2.kaitan ngn suhu...pd thap pling maksimum...

test entrepreneur...adoi...bru aku tw btapa ssahnya nk ingt sumthing yg aku xminat...
cmner nk dptkn dekan lg nie...pning kpala...
da cba fhm psl marketing bgai...tp bile exam..hampas...xfhm spatah haram pn...
cmnerla bdk2 marketing nie survive ngn mhafal jer...
hafal ssah...calculation pn ssah...adoi...
aritu wat calculation utk struktur...sampai maki2 aku..ngn merah mata...

antra subjek susah...
1.vibration
2.struktur..
2 subjek nie mampu mbnuh aku nk dpt dekan...vibration kne main2 ngn rumus math n fizik..
dala aku xminat fizik..tp gagahkn jgak...

wish me all da best...coz pasni nk bka cmpany NDT n VIBRATION...

No comments:

Post a Comment