Tuesday, February 9, 2010

kecewa.....

bru pas siap report yg sbnyk 30 helai...hnya utk satu experiment...
ntah pe jahanam ntah ngn report tu..nk Mohr's Circle...
nsib baik berjaya gak siapkn wlaupn bengang....


td ade exam....hncus...ntah ape aku wat pn xtw...
slah report yg tebal tu la..smpai aku xstadi lgsg subjek SOLID MECHANICS...
sabo jerla...dala salah msukkn nilai dlm eqn...taik btul...
xper2...final nnt aku knfirm akn perform...blaja dr ksilapan...


berita sedih....arini aku dpt tw mak mmber aku mninggal dunia...
AL-FATIHAH...
dlm 3 minggu lpas...aku asyik dgr...org mninggal dunia...
adakh nie satu tnda bhawa nyawa ku makin singkat??
Ya Allah...pnjgknla umur ku....
bnyk lg yg aku nk capai n kjar....
aku nk bahgiakn family aku...bg ksnangan kt family aku...


andai mmg da dtakdirkn aku pndek umur...KAU amikla nyawaku...
aku redha...aku cma bharap...aku dpt mati dijln-MU ya allah....
biarla aku mati dlm iman....

No comments:

Post a Comment