Sunday, November 14, 2010

penjara jiwa.....

aku memendam everything....
kesemuanya...n xkn ade sorg pn akn tw smuanya...

aku termakan perasaan aku sendri...
aku tertelan pahit wlaupn aku xpnah sukakn kepahitn tu...

in da end....everything still being unknown and unsolve...
aku da xleh nk biarkn smua nie mguasai aku...
bila ade jer ssorg yg mmpu mnerangi idup aku...
smuanya ditarik balik...aku pling xska...
aku benci dilakukn begini.....tp......


...............................................................................

naper kamu bgitu buta utk tgk knyataan??
kamu rsa ape yg kamu rsa tu perit sgt ker???
pedih sgt ker??
pe mslhnya kalo slalu jmpa n xslalu jmpa??
pe yg mnjadi mslh kamu....adlh ego kamu....
kamu terlalu ego utk terima knyataan.....
knyataan yg ade org nkkn kamu....
kamu xleh terima org yg nkkn kamu bkn pilihan kamu...

tp smpai bila kamu nk terus ego???
nk tggu sampai kamu mati...sbb migrain??
tgkla realiti...sgalanya ade sbb...
kamu rsa dia yg kamu ska tu..yg tbaik ker??
smpai kamu nk mati??
kamu sakit2 skrg...dia tu watper???bsuka ria???bsedih???
sedarla kamu....
kamu bkn bdk kecik lg...utk jd cm org bdoh....

p/s:  kita yang kawal perasaan.....bkn perasaan yg kawal kita...

No comments:

Post a Comment