Saturday, November 13, 2010

aku.....kau......kenangan dan harapan...

kau....
sudah mula bermain dfikiran....
kau dtg...kau pergi...tnpa aku suruh...
aku mula rungsing bile pkirkn smua nie...

kau....
aku pernah mrahkn kau...
cba utk hapuskn kaudr dri aku...
nmun jauh dilubuk hatiku...terkubur syg n cinta pd kau...

kau....
aku pernah jnji setia....n tggu drimu utk selamanya...
nmun aku mnusia biasa...ade msanya aku terluka...
aku cri ssorg utk mgisi kksongn dlm dri yg tlah kau biarkn ksong..
nmun...jnji setia pd kau...xpnah pdm....
sntiasa mnyala...utk aku tunaikn satu hari nnt...

kau....
pd mata kau...aku hnya la insan biase...xpnya ape2...
tp...mata aku sntiasa mjga kau....
wlaupn kau dlu bkn milik aku....

kau....
bnyk jnji aku pd kau...yg blum tertunai...
izinkn aku tunaikn smua jnji aku pd kau..
ajr idup aku dan kau...bermula semula ngn indah...
dgn snyuman dibibir mu...yg telah lma aku nntikn...

No comments:

Post a Comment