Wednesday, April 14, 2010

slepas Setahun...nie yg aku dpt...KUTUKAN....

hanya sebab mulut semua binasa....
tanpa ade bukti...mulut mula berleluasa...
smua dgr aper sajer mulut berkata...
xdikire benar ataupn salah...

aku pasrah menerima dugaan aku kali nie..
andai tiada rezeki aku disini...
aku mbawa dri pergi mencari...
ketenangn dan kebahgiaan yg abadi...

org kata kalo x ade angin masakn pokok bergoyang...
pe yg dorg xpuas hati sgt ngn aku??
sampai org nk mmburukkn aku??
pe salah aku kt korg??
aku cma ingin mencari rezeki yg halal...
utk myara keluarga n driku....

p/s: kepada yang membawa mulut n mburukkn aku...
puas ati dpt tutup pintu rezeki org???
stakat membodek org len n mjatuhkn org len...
puas hati ko skrg???
kalo ko da puas ngn aper yg ko da lakukn skrg...
aku ucapkn tahniah....
smoga tuhan balas tindakan ko mntup pintu rezeki org...

No comments:

Post a Comment