Monday, April 26, 2010

antra kje n kluarga

da lama xkirim post....
aktiviti aku minggu lpas2....

sibuk ngn exam...ngh final examkn...tp....
xstadi pn...sibuk cari keje...
pnya la ssah nk cri keje....
bnyk keje kt luar negera, sabah, sarawak...
nk yg area2 kl,selangor,n9 ngn mlaka....pnya la ssah....


mak aku plak...xkasi aku mrantau jauh2...
ssah hati aku..nk mlawan kta org tua ku...
ayh aku plak xkisah aku nk merantau ke mana....
asal aku tw jga dri...n x HISAP ROKOK...
2 jer pntg bapak aku....


mak,andai xde kjer yg dekat2...
izinkan wan kjer jauh2 ea...
wan tpaksa..wan xnk mganggur...


ade 2 pilihan....antara keje or amik master...
hehehe...
amik master ok gak....tp....
nk kjer dlu kot....
tp kalo xde rezeki....mayb sambung master....


tp aku nk senangkn family aku....
nk tlg mak n ayh aku....sara adik beradik aku...
sian tgk adik aku...yg jeles tgk aku leh dpt ape jer...


utk adik2 aku....insyaallah....kalo ade rezeki...abg korg nie akn bg ape jer yg korg nk pasni...
tp pastikn korg excellent dlm pelajaran ok...
ya allah....murahknla rezeki aku utk mencari keje...n permudahkn segala urusan aku...
smoga aku dpt tlg mak,ayh n adik2 aku....

No comments:

Post a Comment