Sunday, November 8, 2009

sajer2x.....

da lpas da paper pling mencabar...berjaya mnempuhinya dengan cemerlang...
tp xtwla jwpn tul ker x...hahahah
pape pn alhamdulillah...

arini MAnU kalah...hahaha...pdn muka...
puas hati aku...Man U kalah...pasni aku nk tgk chelsea plak kalah...

arini aku g test moto...hahah..xboleh blah..kereta myvi kalah...
heheheh...makan asap la kereta myvi tu...sian die..
tp bile da lama xbwa laju2..mcm bosan plak bwa laju...
tp biler kereta myvi bakar line...pe lg..
jom racing...heehehe..mula2 cucuh angin jer..lma2 da bosan...
pe lg potong kt slekoh...sorila..kalo kt slekoh nk brek...
mmg alamat...tatata...kne tinggalla...
td ade la merasa bwa 140-160....xde la laju sgt..
ala..kete myvi jer...kalo kete BMW...alamat aku yg mkn asap..

nie jela aktiviti aku arini..

No comments:

Post a Comment