Saturday, November 7, 2009

arsenal n hidup...

yeah...arini arsenal lawan...n menang...tp agk kcewa ngn cra permainan yg lbih bnyk btahan...n last2 bolos...siap kne maki td...tp okla...arsenal menang 4-1...
esok ade game Man U ngn Chelsea...kalo leh nk dua2 kalah...hahhaaha...puas hati aku...

ermm...ape la nsib aku nie...asl jmpa awek jer...knfirm xdpt...
pasrah jer la skrg nie...kalo ade...ade la...
skrg nie...aku ade pkerjaan bru..kaunselor xbbyar...tp aku ikhlas tlg dorg...
mslh org aku leh settlekn...tp mslh aku sndri??

hampas...haram...nasib sntiasa xsbelahkn aku..
kbahgiaan xpnah hadir dlm idup aku...kalo ade pn skjap...
cma kluarga pneman idup aku skrg...xpela..at least aku ade mak yg still sygkn aku...

sedih gak biler pkir yg kite idup nie xpnah dpt bahagia...
kite cba jd tbaik utk ssorg..dgn hrpn die la pneman kite..last2 putus...
sakit beb...sape xkuat leh bnuh dri tu...
bbalik pd awek yg aku nk citer nie...
naperla aku jmpa die lmbt...aku nie xbaik kalo nk dbandingkn ngn die..
so kalo ikut logik...manerla aku nk dpt awek baik cmtu kn...
errrmmm...die nie jnis sosial..tp bkn jnis yg so'sial'...
die nie jnis ikut perintah agama jgak..kire balance la utk dunia n akhirat....
tp syg..hati die xtbuka utk ssaper lg..

ex aku cri aku balik..tp...aku pn xpasti perasaan aku...
yg pasti aku syg kt awek yg blum tntu jd awek aku...
tp ex aku??die plak cm da ade laki len...so let it be..
aku xnkla jd pngacau idup org....
just wish ex aku bahagia..n jgn pmainkn laki yg syg die tu..cm die wat kt aku..
aku xmrhkn die...sbb masa aku kapel ngn ex aku..aku tw die simpan perasaan kt laki len...

ermm..psl awek yg aku usha nie..hope one day die akn bka hati die utk terime aku..
skrg nie...aku kne tumpukn..utk bjaya...n blas budi mak ayah aku...
esok aku ade exam...adoi...da stadi..tp cuak2 nk jwb esok...cmner la esok ek...

ya allah, aku hamba yg hina merayu kpada-Mu supaya dpermudahkn sgala urusan aku esok...amin...
mak,doakn wan ea...wan akn wat yg tbaik n xkn kcewakn mak....

No comments:

Post a Comment