Thursday, November 5, 2009

malang day...

arini...aku try stadi...agkla tensen...satu pn xmsuk...
so aku pn mlepakla kt ym...chat..

arini...awek kpd mmber aku msj aku...ckp dorg da break...
adoi..n mmber aku nie plak leh siap maki hamun awek die nie...
korg nie xde akal ker ape...ingt mnusia nie bahan nk maki hamun ker...
agk2 la sampai kuar ayat cm s**l...

laki???naper ska maki hamun kalo da xska pmpn??
adoi....segan aku...naper ade laki cmnie...aku laki gak...tp biler pmpn ckp cmtu..aku plak yg jd xtntu arah...
as laki kite kne la jga khormatan pmpn tu...bkn hncurkn martabat wanita tu...
kalo x sia2 la...nabi muhammad naikkn darjat wanita dlu...
ermm...nasihat aku kt kwn aku,kt laki n kt dri aku...
"jgnla nk mnuduh ssorg tu xtntu hala...jgn pcaye kta2 org ttg psgn kite..apela salahnya bertnya..jgn hncurkn hati pmpn yg btul2 sygkn kite"

ya allah...jauhkn sifat baran dr dri aku..spaya aku xmaki hamun org...xkisahla pmpn or laki...

ermm...bbalik pd ari malang aku...pnat otak aku cba nk stadi...tp mood xde..adoi...pela malang sgt aku nie...nk stadi pn ssah...

habit dlu...racing...da lma x g racing..kn best kalo dpt g race skrg...tp xleh...coz da jnji xkn wat lg bnda2 cmtu...

No comments:

Post a Comment