Sunday, October 17, 2010

kesimpulan life....

keje....semakin menjadi complicated...
skrg nie...da xpkir field per...
cma skrg pkir rezeki ade dmana...
esok interview kt astro...totally out from engineering...
tp...cba gak cri engineering field dlm astro...
hope dptla...jwtn bkaitn engineering...

life.....
semakin teruk...bile pkir nk beli tu...nk beli nie...
kete....umah...2 da smestinya dlm fikiran sntiasa...
tp stakat nie...life aku...aku cba bertahan ngn keje..
coz...mayb de hikmah dsbaliknya...

aku percaya...ALLAh jdkn smua nie..ade sebab..
mayb nk aku blja bsabar...n merasa susah..(bfikiran positif)...
aku serahkn hidup aku pd takdir yg ALLAh telah ciptakn utk aku...
aku cma leh berusaha...

KPLI / DPLI....
heheh....bkemungkinan akn beralih arah...
mnjadi seorang cikgu....kalo leh sekolah menengah...
leh ajr add math, lukisan kejuruteraan,kimia.....
faveret subjek tu...
sgalanya akn aku serahkn pd takdir yg ALLAh tentukn...
kalo dpt...bhenti keje...n bmula la...cikgu....CIKGU AZUAN...hahahaha...
cm xpercaya aku nnt...

skrg org sibuk....101010.....
smpai je 101010 kemalagn....xtwla thun dpn pnya binary number jd ape...
tggu jela nnt....thun dpan...

No comments:

Post a Comment