Friday, October 1, 2010

aku...kau...dia...

dalam ape2 je hbungan....xkn ckup hbungn itu tnpa org ke-3...
kdg2 org ke-3 leh jd pndamai....n kdg2 jd pmusnah....
aku sntiasa mmikirkn sma ada aku nie...pndamai or pmusnah??

aku lenyapkn perasaan aku...hnya utk tgk kau gmbire...
tp hakikatnya...kau dan dia...xhepi pn...
mlah....snyuman kau bile bersama aku tlah lenyap....

aku msih ingt bile aku btemu kau....
kau bsedih...kau meratap...aku cma hadir utk mnemani kau...
setiap mlm..kau dan aku sntiasa bbicara...aku mjadi pdgr setia kau...

plahan2 aku mgukir snyuman kau...aku wat kau tsnyum...
aku xtw sma ada kau suka@x....tp...aku gmbira tgk kau tsnyum...
aku mula myatakn yg aku akn bjauhn dgn kau....

sgala kisah kau dan aku b'akhir dsini...
kau tlah lupakn aku....wat aku umpama xwujud...
nmun aku tetap mcari khabar berita megenai dri kau...
susah cmne skalipn...aku tetap mencari khabar kau....

skrg...aku merasakn aku nie nk jd pmusnah...kau dan dia...
aku nyampah tgk die sntiasa pbdohkn kau....ibarat kau xde perasaan...
dlu kau pernah dilayan umpama puteri....tp skrg kau umpama hamba pd die...

aku nk kau gmbira...wlau ape cra skalipn...
mungkin aku bkn aku yg kau knal dlu....
aku skrg bnyk myimpan rasa...xkn aku luahkn lg pape pd kau...

kau lebih tw ttg ape yg aku inginkn dr kau....
kau tw...sape aku selama ini...b4 aku dan kau sudah tiada lg...

No comments:

Post a Comment