Monday, July 22, 2013

F**king HAte U!!!!

Assalamualaikum..tetap mulakan ngn salam walupn tengah marah..

Pe korg rsa agk2 kalo kerja korg dikutuk cam korg nie wat kje sambil lewa...sedangkn org yg ckp bnda tu sendri wat keje sambil lewa n lepas tangan..
Rsa cm nk memaki duhhh!!!


Da lma simpan nie..mmg rsa nk maki & kalo boleh nk mencarut depan-depan... so damn it..
Kita kje nk senangkan dua belah pihak..sekali dia dtg entah dari planet mana..nk bg arahan yg xkne pd tempat...

Nie aku rsa sekarang...

aku xpnah kaco org...so npe nk kaco aku...aku wat kje aku ikut pe senior pernah wat...
n pehal.."taik"org len...aku plak nk kne bersihkan..bnda bermasalah bertahun-tahun lepas...ko expect aku setelkan dalam masa seminggu???

Perkataan SABAR dibulan RAMADHAN..benar-benar menguji... ISTIGHFAR je yg mampu skrg...

No comments:

Post a Comment