Wednesday, September 8, 2010

gaji...n keje...

sejak aku da ader "bini" nie...
makin ligat duit aku habis utknya....
utk bulan nie jer..da bribu habis utknya....

even "bini" aku nie tua sikit dr aku...
aku tetap nk jga ko...
bnyk lg perubahan yg nk aku lakukan kt ko...
tggu jela...
LOWER ARM nk kne tukar...cermin nk TINTED....
nk SPRAY cat bru lg...
hope pasni "bini" aku da xmeragam....
huhuhu....
kereta = bini aku....2 la khidupan sorg laki...
kdg2 kete 2 da mcm bini die da....
tmasuk la aku...


psl KERJA....tensen plak aku...
kjer da macam KULI....nma jer ENGINEER...
tp gaji...xsetimpal ngn kerja yg aku wat....
smua nk cpat....dala bulan pose...
org MANAGEMENT plak xhbis2 nk ckp aku mgular....

tryla turun wat kjer aku....ckup bulan terus bhnti...
SABAR je pgubat segala ketidakpuashatian aku...
PENGALAMAN...2 jer sbb aku btahan skrg...
kalo x....da lama da aku BHENTI KERJA...!!!!!!!!!!!!!!

Alhamdulillah...even tekanan yg melampau...
aku still leh manage siapkn everything kerja/tanggungjwb yg dberikn....

No comments:

Post a Comment